wtorek, 26 maja 2015

Nominacja do Liebster Blog Award !

Szczerze nie spodziewałam sie nominacji do LBA ! Zostałam nominowana przez Dorcas Meadowes-Black !
                                         
                                                 Pytania od niej :
1.Skąd pomysł na bloga?
Kiedyś prowadziłam bloga , ale o innej tematyce , a teraz dostałam impuls przewodni :)
2.Dlaczego akurat taka tematyka ?
Mało jest opowiadań o tej tematyce więc postanowiłam coś sama nadziergać/
3.Ulubiony(a) bohater(ka) filmowy(a)/książkowy ?
Bohater filmowy to oczywiście Syriusz Black , a książkowy to Geralt z Rivii
4.Ulubiona książka /cykl /saga ?
Hmmy to będzie Gildia Magów  cyklu nie mam a sagę to Wiedźmin
5.Czego sie boisz najbardziej ?
Pająków są obrzydliwe i przerażają
6.Ulubiony zespół /wykonawca ?
Ulubionym wykonawca jest Wiz Khalifa
7.Ulubiona postać z horroru ?
Frredy Krueger
8.Kolor ,który najlepiej cię opisuje ?
Pojęcia nie mam 
9.Zwierze ,które cię najlepiej opisuje ?
Pies 
10.Czego nienawidzisz najbardziej ?
Reklam co 5 minut xD
11.Wymarzone miejsc na wakacje ?
Japonia 

Nominuje: 
http://lost-in-dreamsss.blogspot.com/

http://przeszlosc-czesto-boli.blogspot.com/

burza-po-ciszy.blogspot.com


Moje pytania :
1.Gdybyś mogła swędzić jeden dzień w serialu , to jak byś wybrała ?
2.Wolisz najpierw przeczytać książkę czy obejrzeć film  , na podstawie której powstał ?
3.Ulubione zwierze ?
4.Jakie są twoje ulubione filmy /ksiązki ?
5.Skąd pomysł na bloga ?
6.Ulubiony pisarz /pisarka?
7.Wyławiasz złotą rykę i masz 3 życzenia .Jakie to życzenia ?
8.Kto jest dla Ciebie autorytetem ?
9. Skąd bierzesz pytania na nowe rozdziały ?
10.Ile masz lat 


Pozdrawiam wszystkich rozdział ukaże się dziś :)
Miłego wieczora !

3 komentarze:

  1. Serio czytałaś "Wiedźmina"? Bo ostatnio zbieram się żeby zacząć czytać, ale nie wiem czy się wciągne. Mój przyjaciel uważa, że jest to fajna książka. A ty co powiesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie przekonał mój brat powiedzial ze historia Geralta z Rivii jest bardzo ciekawa.Dlatego zaczęłam czytać i bardzo mnie wciągnęła saga o Wiedźminie.Bardzo polecam.Jest fascynująca nowela ,łatwo wciąga i momentami jest zabawna ,wiec jak mówiłam polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam!
    Łaaa! W końcu znalazłam kogoś kto lubi (i przede wszystkim zna) Freddy'ego Krueger'a! W końcu ktoś docenił tą jakże za*ebistą postać!
    Selene Neomajni

    OdpowiedzUsuń